Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wymiany, zwroty, reklamacje

Wymiany,zwroty,reklamację:

 

WYMIANY,ZWROTY:

1,Możliwy jest zarówno zwrot jak i wymiana towaru na inny model lub rozmiar dostępny w sklepie internetowym baby&mama fashion .   Zgodnie z ustawą z dnia 02 marca 2000 roku ,,O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt  niebezpieczny,, Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyn w nieprzekraczalnym terminie 20 dni od otrzymania towaru.W przypadku nie odebrania zamówionego towaru,Klient zobowiązany jest do pokrycia świadczeń poniesionych przez wysyłającego z tytułu kosztów przesyłki i jej zwrotu.

2.Zwrot jak i wymiana jest możliwa tylko wówczas,gdy towar nie był w żaden sposób  używany , ani nie został   zniszczony lub uszkodzony,jest pozbawiony zapachów(np; kremów,perfum,proszków do prania).Zwrot  do 10 dni roboczych nie wymaga podawania przyczyny.

3,Wymieniony towar wysyłany jest  przesyłką priorytetową Poczty Polskiej lub na życzenie Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej,w ciągu 1 dnia od otrzymania zwrotu na koszt  Zamawiającego.

4.Zwrotów płatności dokonujemy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep paczki  z dołączona informacją pełnych danych  osobowych oraz numerem konta bankowego na który mają być zwrócone należności..Zwroty dokonywane są  tylko za pośrednictwem przelewu bankowego .

5. Zwracane  bądź wymieniane  rzeczy prosimy odesłać  na adres sklepu:

MARCIN MALINA

ŁÓDŹ 92-512

UL.LERMONTOWA 1/106

REKLAMACJĘ:

1.Wszystkie  oferowane przez nasz sklep internetowy  rzeczy są nowe i posiadają gwarancję zgody z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r .o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.(Dz. z dnia 5 września 2002 r.) Objęte są tzw.gwarancją przedsprzedaży -jeśli otrzymasz towar nie zgodny z opisem ,niezwłocznie się z nami skontaktuj. 

2.Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt na adres sklepu.Proszę podać przyczynę reklamacji krótki opis ,swoje dane osobowe i nr.konta ,na który mają zostać zwrócone należności.

3.O rozpatrzeniu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany w terminie 14 dni od momentu dostarczenia zgłoszenia reklamacyjnego do sklepu



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl